Вівторок, 24.12.2024, 02:30
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Одноразовый
Меню сайту
Сайт
Форма входу
Безкоштовні завантаження України
Навчайся і розважайся
Новые фильмы 2014-2015 года

Головна » Статті » Банерна реклама

Реклама від гугл ( Гугл адсенс)

Google AdSense - без перебільшення, популярний сервіс для заробітку на своєму сайті. Розміщуємо рекламу - отримуємо гроші. Це коротко. А більш детально весь процес викладено в цій статті. У ній ми розглянемо всі кроки, починаючи з реєстрації в Google AdSense, створення рекламної кампанії і, розмістивши рекламний блок на своєму сайті, почнемо заробляти гроші.

Google AdSense


Що таке Google AdSense

Google AdSense - система контекстної реклами, автоматично розміщує рекламні оголошення, подібні по змісту з тематикою сторінки. Що таке Google, думаю, пояснювати не потрібно.
Вебмайстри, які розміщують рекламу на сайті, мають гроші за кліки (переходи по рекламних посиланнях відвідувачів) та покази рекламнихблків (Google AdSense для контексту). Крім цього, вебмайстри можуть надавати своїм відвідувачам за допомогою AdSense пошук Google як по Інтернету, так і по сайту, маючи гроші від оголошень Google (Google AdSense для пошуку).
Незважаючи на те, що Гугл - американська компанія, весь інтерфейс AdSense російськомовний. Більше того є потужний російськомовний форм, на якому можна отримати відповіді на виниклі питання. Особливо можна виділити довідкову службу Google AdSense, як втім і всіх продуктів Google - розкладено по поличках буквально все.
AdSense, без сумніву, найвідоміший сервіс контекстної реклами. Його конкуренти - російський сервіс Бігун і Рекламна мережа Яндекса. На відміну від них в AdSense приймаються практично всі сайти, включаючи ті, які не пройшли модерацію на інших сервісах, наприклад, тому ж Бігуні. Зароблені гроші Google AdSense виводить чеком, через систему електронних платежів (EFT) безпосередньо на банківський рахунок, Western Quick Cash і через систему Рапіда. Мабуть це можна назвати недоліком, особливо для тих користувачів, які звикли працювати з рідною WebMoney.
 

Незважаючи на те, що стаття присвячена AdSense, не можу не згадати про інші програми Google: Google Analytics, що дозволяє отримувати вичерпну статистику по вашому сайту, і інструментах для веб-майстрів, які допоможуть оптимально налаштувати сайту для пошукової системи Google. Багато хто з них пов'язані один з одним і разом вони представляють потужний інструмент для контролю за станом і індексацією свого сайту.


Як почати роботу в Google AdSense

Як і на всіх схожих сервісах, початок партнерства починається з реєстрації. Потім сайт відправляється на перевірку модераторам AdSense на предмет відповідності правилам цього сервісу, які варто прочитати перед початком роботи. Після підтвердження можна створювати свої рекламні кампанії і починати заробляти гроші. В акаунті AdSense є безліч корисних опцій - новачкові не завжди просто розібратися в них. Опис усіх неможливо вмістити в одну статтю - саме час створювати окремий сайт для цього, але з самими корисними ми ознайомимося. Поїхали!

Реєстрація в Google AdSense

Йдемо на сайт Google AdSense і натискаємо кнопку «Підписатися зараз». На сторінці, нам потрібно заповнити латинськими символами поля реєстраційної форми. Всі поля поділяються на три частини: «Інформація про веб-сайті», «Контактна інформація» та «Правила програми». В цілому все зрозуміло, ніяких труднощів при заповненні форми не виникає. Всі свої дані потрібно вводити справжні. Після завершення цього процесу на поштову адресу буде висланий лист для його перевірки. Натиснувши на посилання в тілі листа ми підтвердимо адреса і сайт відправиться на модерацію. Нам же залишається терпляче чекати результатів. Зазвичай перевірка займає добу, і після закінчення цього терміну служба AdSense зв'яжеться з вами через пошту і оголосить результати. Якщо сайт прийнятий, то слідуючи вказівкам в листі можна зайти в акаунт. В іншому випадку потрібно виправити недоліки і послати сайт на повторну перевірку - страшного в цьому нічого немає. Можу вам дати добру пораду: уважно прочитайте правила реєстрації в AdSense і підготуйте сайті до перевірки. До речі, цей процес потрібно проходити тільки один раз - всі ваші інші сайти не будуть проходити таку перевірку і будуть додаватися прямо в акаунті. Що не може не радувати.

Створюємо рекламну кампанію AdSense

Отже, сайт прийнятий модераторами, і ми у своєму акаунті. Здорово! Починаємо працювати. Але почнемо ми не з створення рекламного блоку - нам потрібно ознайомитися з поняттям каналів.
 

Що таке канали AdSense

   Канали AdSense - спосіб збору статистики з конкретного URL. Припустимо ви вирішили розташувати два рекламні блоки: один загальний - він буде показуватися на всіх сторінках сайту, інший - на сторінці з описом конкретного продукту. Чи логічно їх розділити на канали? Безумовно! Ми створимо ще один канал для сторінки з продуктом (перший канал є за замовчуванням - це наш сайт) з адресою нашої сторінки. При створенні оголошення ми привласнимо йому відповідний канал, і в статисткою отримаємо чіткий опис по кожному каналу. І тоді можна судити про ефективність оголошення. Погодьтеся, зручно. Якщо оголошень багато, це допоможе чітко зрозуміти яке з них працює, а яке ні. Якщо ж ви вважаєте, що це зайва морока, ніщо не заважає вам не використовувати канали.

    Існують два види каналів: URL і клієнтські.
    URL-канали можна використовувати для відстеження ефективності сайту, не змінюючи коду оголошень. Щоб приступити до відстеження ефективності окремих сторінок на сайті, досить повністю або частково ввести URL-адресу. Цей вид каналу ми вже розглянули.
    Клієнтські канали дозволяють відслідковувати ефективність окремих рекламних блоків на основі критеріїв, обраних користувачем. Якщо вам потрібно відстежити статистику конкретного рекламного блоку (а їх може бути кілька на одній сторінці і тоді URL-канал не допоможе вам), використовуйте клієнтський канал.

    Всього можна створювати до 200 каналів. Створюються вони в «Настройка AdSense" -> "Канали". Продумайте перед їх створенням рекламну структуру свого сайту, тому що створити море непотрібних каналів і плутанину в акаунті - раз плюнути.

    Створюємо рекламний блок в AdSense

    З каналами розібралися, йдемо далі. Тепер можна створювати рекламний блок. Йдемо в «Настройка AdSense" і потім у «Отримати оголошення». Вибираємо тип реклами для свого сайту. Оскільки ми вирішили заробляти на контекстній рекламі, вибираємо «AdSense для контексту». Google AdSense дозволяє розміщувати на сторінці до трьох рекламних блоків та трьох блоків посилань - про це потрібно пам'ятати. На сторінці, вибираємо тип оголошення: рекламний блок або посилання. Зупинимося на рекламному блоці і, в свою чергу, виберемо його тип - тільки текстовий контекст, тільки графічний або змішаний. Для прикладу виберемо тільки текстовий. Далі можна йти двома шляхами - посторінково, або, натиснувши посилання «Односторінковий мастер», вивести всі етапи на одну сторінку. Що ми і зробимо.
    Незважаючи на безліч елементів настройки весь процес досить простий. Все логічно і супроводжується підказками. Алгоритм такий: вибираємо розмір блоку, налаштовуємо зовнішній вигляд блоку, вибираємо канал, отримуємо код. Найбільше налаштувань в області налаштування зовнішнього вигляду. Але, повторюся, все просто. З випадного списку «Палітри» можна вибрати встановлену схему. А можна налаштувати самому, клацаючи мишкою на кольорових квадратиках. При цьому зручно контролювати процес на зразковому блоці ліворуч, де показуються зміни зовнішнього вигляду. Комбінацію квітів можна зберегти у вигляді своєї колірної схеми. Далі, якщо потрібно, налаштовуємо шрифти і скруглення кутів. І на завершення процесу - отримуємо код, який вставляємо на свою сторінку. Рекламний блок почне відображатися після закінчення десяти хвилин - це нормально, не шукайте причину в коді свого сайту.


Що не можна робити в Google AdSense

Видавцям забороняється натискати на свої власні оголошення та використовувати будь-які засоби для штучного створення кліків або показів, включаючи методи їх створення вручну.
Забороняється просити інших користувачів натискати на свої оголошення або використовувати шахрайські методи для отримання кліків.
Забороняється змінювати код AdSense і стандартні функції оголошень, налаштування їх таргетинга або показу, якщо це не було явно дозволено компанією Google. Наприклад, забороняється налаштовувати оголошення Google так, щоб при їх натисканні відкривалося нове вікно браузера.
Код AdSense не можна поміщати в неприпустимі місця, наприклад спливаючі вікна, електронні повідомлення або програми.
Щоб уникнути непорозумінь ми не дозволяємо видавцям розміщувати оголошення Google і вікна пошуку Google на сайтах, що містять інші об'яви або служби, оформлені з використанням такого ж формату і колірної гами, що і оголошення або вікна пошуку Google.
а кожній сторінці можна розмістити до трьох блоків посилань і трьох рекламних блоків AdSense для контенту, а для AdSense пошук - і не більше двох вікон.

Виведення грошей з Google AdSense

Google AdSense раз на місяць перераховує кошти учасникам програми, коли накопичена суми $ 100. Доступні різні методи оплати в залежності від країни : чеком, електронним платежом(EFT) ,безпосередньо на банківський рахунок, Western Quick Cash і через систему Рапіда.

От і все. Ми зареєструвалися в AdSense і створили свою першу рекламну кампанію. Чи складно було? Зараз, коли все позаду, більшість відповість що ні. На це можна тільки посміхнутися - ми розглянули лише маленьку частинку того, що може запропонувати сервіс Google вебмастеру. І подужати його з наскоку не вийде - на вивчення доведеться приділити свій час, і чималий. Але, повірте, він вартий того.

Категорія: Банерна реклама | Додав: ARNI (12.06.2014)
Переглядів: 723 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]