Понеділок, 23.12.2024, 21:11
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Одноразовый
Меню сайту
Сайт
Форма входу
Безкоштовні завантаження України
Навчайся і розважайся
Новые фильмы 2014-2015 года

Головна » Статті » Заробіток на блозі

ЯК ОПТИМІЗУВАТИ БЛОГ ДЛЯ ПОШУКОВИХ СИСТЕМ І ВІДВІДУВАЧІВ
 
оптимізація блогу

  25 порад з SEO-оптимізації блогу

 У наш час веденням блогу не займається хіба що ледачий. Навіть у собак є свої блоги (я цілком серйозно, нещодавно відкрилося кілька таких блогів). Однак більшість власників блогів нічого не роблять для того, щоб зробити свій блог привабливим не тільки для відвідувачів, але і для пошукових систем.
 Блоги можуть бути як про бізнес, так і у вигляді особистих сторінок, на яких ви розповідаєте про те, який ви з'їли великий бутерброд з шинкою вранці або який огидний сервіс у відвіданого вами минулої ночі ресторану.
Але незалежно від виду вашого блогу ви повинні знати, що він оптимізований як для ваших відвідувачів (зрештою, ви ж хочете, щоб вони поверталися), так і для пошукових систем. На жаль, оптимізація є важливим кроком, який пропускають більшість блогерів, незважаючи на хороші матеріали та наявність потенціалу блогу для монетизації (заробітку грошей).
 Оптимізація блогу дещо відрізняється від пошукової оптимізації (SEO) стандартного веб-сайту. Зокрема, тому, що більшість блогів зроблені на стандартному двигуні з однаковим дизайном, або, що гірше, розташовані на безкоштовному хостингу під чужим доменним ім'ям. Всі ці фактори можуть негативно вплинути на ранжування вашого блогу в пошукових системах.
 Подивимося правді в очі, коли ви замовляєте новий шаблон блогу, більшість дизайнерів зосереджуються саме на вашому баченні свого блогу. Але, на жаль для блогерів, не дуже багато з тих «великих» дизайнерів мають поняття про оптимізацію. Це означає, що використовуваний вами шаблон може згодом знижувати рейтинг блогу в пошукових системах. А блог навіть з відмінним дизайном, який чудово виглядає в очах читачів, не принесе ніякої користі, якщо в пошукових системах його не буде видно .

 Давайте перейдемо безпосередньо до порад, які допоможуть оптимізувати ваш блог для користувачів і пошукових систем з урахуванням вимог і перших, і других.

     Не використовуйте шаблон за замовчуванням

 Мене дратує, коли я бачу блог, який використовує стандартний шаблон Wordpress або MovableType. Замовте дизайнеру створення унікального шаблону. Якщо у вас немає можливості зробити це, візьміть кращий готовий безкоштовний шаблон і змініть його - вставте свою картинку, змініть колірну гамму.

    Скажіть «Ні!» Поганим колірним схемами! 
     
 Якщо вам подобається поєднання яскраво-рожевого кольору з салатовим, то не чекайте цього ж від ваших читачів. Ця колірна схема може відмінно підходити до сайту з підлітковою тематикою, але буде виглядати вкрай недоречна на серйозному корпоративному блозі. Геймери нічого не мають проти чорного фону на блозі, присвяченому приставці Xbox 360. Але такий фон буде виглядати жахливим на блозі для вагітних. Знайдіть гарне поєднання кольорів, поекспериментуйте з ними. Враховуйте очікування користувачів.

      Використовуйте на своєму блозі RSS!

 Багато движки блогів не мають автоматичної генерації RSS новин. Вам доведеться додати її самому. І коли ви зробите це, розмістіть посилання на RSS у доступному місці. Не ховайте її в самій нижній частині сторінки після останніх двадцяти записи, або взагалі на окремій сторінці «Про нас». Оптимальне місце для таких посилань - бічні панелі, на яких відвідувачі блога обов'язково побачать їх.

      Використовуйте для підписки на RSS-канал кнопки

 Коли люди хочуть підписатися на блозі, то зазвичай вони шукають помаранчевий логотип RSS, або логотипи стандартних агрегаторів, таких як Bloglines. Приділіть цьому увагу і додайте найпопулярніші агрегатори на свій блог, щоб користувачі могли підписатися одним натисненням кнопки без витрати свого часу. Якщо ви утрудните їм зробити це, то вони просто не підпишуться. Сервіс FeedButton.com за допомогою лише однієї кнопки дозволить додати ваш фід до популярних агрегаторами і користувачам RSS-каналів.

      Запропонуйте отримувати новини блогу по електронній пошті

 Деякі люди просто не знають, що таке RSS. Необхідно надати їм можливість отримання новин вашого блогу по електронній пошті. Самий популярний сервіс, який робить це автоматично - FeedBlitz, але в Інтернеті можна знайти й інші подібні сервіси.

      Використовуйте повні або часткові фіди

 Які фіди ви використовуєте - повні або часткові? Існують два види RSS-стрічки. Перший - повна версія RSS-канали. Другий - надання передплатнику частини посту, і для того, щоб прочитати решту йому потрібно зайти на блог. Вибір залежить від вашого особистого уподобання і переваги відвідувачів блогу.

      Пишіть привабливі заголовки і анонси

 Якщо ви використовуєте частковий RSS-канал, зробіть анонси цікавими, що спонукають одержувача прочитати пост повністю. Це дасть вам набагато більше читачів, ніж використання виведення новин за замовчуванням, коли з поста автоматично береться певна кількість символів. Використовуйте цю можливість щоб зацікавити читача.

      Зверніть увагу на стиль вашого листа

 Один з моїх улюблених блогерів має погану звичку писати довгі докладні пости дрібним шрифтом і без розбиття на абзаци. І якщо я в статті з 1000 словами відволікся, то мені важко буде знайти місце, на якому я перервав читання. У результаті я не читаю цей блог так часто, як хотілося б - його читання занадто утомливо.

      Перевірки правопис!

 Орфографія має значення. Додайте одну з численних програм для перевірки правопису і виконайте перевірку перед публікацією вашого поста. Кожна пропозиція не може бути досконалим, та час від часу в словах зустрічаються друкарські помилки. Але мене дратує, коли я зустрічаю у статті опечатку за друкарською помилкою. Якщо це відбувається часто, я просто відмовляюся від підписки.

      Шрифти блогу мають значення!

 Використовуйте легко прочитувані шрифти. Деякі блогери вважають, що здорово мати свій почерк, використовуючи індивідуальні шрифти. Або використовують модні шрифти, які підходять більше для альбому. Але не у всіх відвідувачів є ваші чудові шрифти. Це значить, що всі вони заміняться стандартними шрифтами, такими як Times New Roman, які спотворять зовнішній вигляд вашого блогу. Використовуйте стандартні шрифти стандартного розміру.

      Не забудьте про навігацію

 Ваш блог є частиною більш великого сайту? Тоді одного посилання на блог, розташованої на центральній сторінці такого сайту вам не вистачить. Додайте ваші останні заголовки з анонсами у бічній панелі. Спонукаєте відвідувачів головної сторінки сайту зайти і на ваш блог.

      Наскільки швидкий ваш хостинг?

 Ще один з моїх улюблених блогів розташований на такому повільному сервері, що коли я натискаю на посилання в отриманій RSS-стрічці, щоб зайти на блог і прочитати пост цілком, то це займає немислиме час. Не втрачайте відвідувачів з-за повільного хостингу. Якщо ваша хостинг-компанія вважає, що 30 секунд - цілком достатній час для завантаження сторінки, то міняйте її.

      Уникайте перевантаження блогу віджетами!

 Так, є багато чудових примочок, які ви можете додати в свій блог. Наприклад, MyBlogLog або Flickr для фотогалереї. Але майте на увазі, що велика кількість елементів, що використовують Java-скрипт, може уповільнити роботу вашого сайту. Не жертвуйте швидким завантаженням заради використання не завжди необхідних віджетів.

      Контролюйте назву сторінки

 Багато блогові движки роблять назва поста дуже довгим, включаючи в нього непотрібні елементи, що повторюють один одного. Це не підніме рейтинг вашого блогу в пошукових системах. Якщо заголовок вашої статті виглядає так: «Джейсон Технологія пихата мова промисловості і марення блог>> Новий Xbox 360 Назва оголосила в квітні випуск», вам потрібно змінити його на «Новий Xbox 360 Назва оголосила в квітні». Якщо ваш блог добре відомий, то його назва в у тезі «назвою» просто віднімає місце у більш важливої ​​інформації - заголовка поста, який в результаті може просто відрізатися. Не змушуйте потенційних відвідувачів вашого блогу домислювати закінчення назви статті.

      Приділіть увагу каскадним таблиць стилів

 Більшість блогів для оформлення використовують велику кількість стилів CSS. І хоча більшість стандартних шаблонів зберігають всі CSS-стилі в зовнішніх файлах, деякі дизайнери при створенні блогу розміщують ці стилі безпосередньо в тілі сторінки. У результаті найважливіша частина сторінки - інформація - знаходиться в в самому низу HTML-коду, після громіздких мас стилів CSS.

      Пишіть пости часто

 Чим частіше ви буде розміщувати нові статті, тим вища ймовірність того, що боти Google та інших пошукових систем будуть заходити до вас частіше. Якщо ви пишете раз на місяць, то не чекайте що блог буде швидко індексуватися. Google любить часті оновлення блогів - дайте його боту те, що він шукає.

      Використовуйте посилання на оригінальні пости

 Якщо ви використовуєте цю статтю з чужого блогу, завжди давайте посилання на оригінал і на коментарі до цієї теми. Зробивши це, ви дозволите іншим блогерам дізнатися про існування вашого блогу (якщо вони ще не знали). Крім того, підвищиться ймовірність, що вони розмістять посилання на ваш блог, використовуючи ваші матеріали.

      Звертайте увагу на тексти посилань

 Якщо ви даєте посилання на пост, розташований на чужому блозі або на свою попередню статтю, переконайтеся в тому, що посилання змістовна. Не пишіть на засланні «Жми сюди». Набагато краще звучить «Аксесуари до Xbox 360 на Планеті Ігор».

      Пишіть унікальні пости

 Блогери часто обмінюються між собою посиланнями. Якщо ви пишете оригінальну статтю, а не передруковувати своїми словами чужу, то значно збільшуєте ймовірність того, що хтось вважатиме вашу статтю цікавою і розмістить на неї посилання на своєму блозі. Відвідувач вже того блога, прочитавши вашу запис, може вирішити написати що-небудь на цю ж тему, пославшись на вашу статтю. А це ще одне посилання на ваш блог! І якщо вам пощастить, то одного разу ви виявите, що багато блоги вашої тематики посилаються на вашу статтю, обговорюючи те, що ви написали ..

      Використовуйте опцію «Схожі статті»

 Це дозволить відвідувачам бути в курсі всієї теми і прочитати статті, похожие на даний пост. Часто старі пости знаходяться в глибині архіву, і такий спосіб дозволить «витягнути» статтю, написану кілька місяців (років) тому. крім того це підвищить позиції блогу в пошукових системах.
 
      Пінг інші сайти

 Коли ви додаєте нове повідомлення до блогу, ви можете пропінгувати такі сайти як Technorati (technorati.com) і FeedBurner (feedburner.com), повідомивши їм таким чином про нові постах. Має сенс пропінгувати Googles пошуку по блогам (blogsearch.google.com / пінг), для того що він швидше проіндексував ваші пости. На більшості блоггерскіх платформ, таких як Wordpress і MovableType є функція автоматичного пінгу. Крім того, існує сервіс Ping-O-Matic (pingomatic.com) дозволяє вам пропінгувати нові статті в різні місця.

      Купуйте власне доменне ім'я

 Не помиляйтеся, думаючи що ваш безкоштовний блог-хостинг буде вічний. Що ви будете робити, якщо напрацюєте постійних відвідувачів, а в один прекрасний день виявите, що «вашблог.шара-хостінг.com більше не працює, тому що« шара-хостінг.com »збанкрутував? Краще бути впевненим, що пошукові системи завжди знайдуть ваш блог за власним доменним ім'ям, замість того, щоб повторно індексувати сторінки блогу з хорошим рейтингом на новому безкоштовному хостингу. Google, Blogger і Wordpress дозволять вам розмістити блог на їх хостингу, і при цьому використовувати своє доменне ім'я

      Контролюйте СПАМ на своєму блозі!
 Ви ж не хочете, щоб Google або інші системи знайшли купу спам-посилань на ваш блог? І щоб ваш блог був представлений як блог спамера? Використовуйте сервіси для контролю спаму в коментарях.

      Використовуйте дружню структуру адрес URL

 Не використовуйте незрозумілі посилання, такі як «www.Ваше блог.com /? Р = 123». Замініть їх на «www.Ваше блог.com/2007/01/01/заголовок_поста». Більшість блогових движків і сервісів дозволяють зробити це. У результаті посилання вашого блогу стануть дружніми і зрозумілими для пошукових систем.

      Використовуйте більше категорій

 Коли ви пишете повідомлення, розмістіть його в 1 до 3 різних категоріях, що перетинаються з цією темою. Наприклад, ця стаття може потрапити в категорії «розкручування блога», «навчальні матеріали» та «СЕО». Але не перестарайтеся, розміщуючи пост в 10 різних категоріях. Якщо ви написали розумну статтю, то читач зможе прочитати всі інші матеріали цієї тематики, натиснувши на посилання категорії у верхній або нижній частині сторінки.

 Деякі блогери стверджують, що рейтинг в пошукових системах буде підвищуватися сам по собі природним шляхом. А інші намагаються вирішувати питання оптимізації в пошукових системах, ніж просто сподіватися, що вже якщо ви пишете, то боти напевно прийдуть. І набагато простіше забезпечити хорошу оптимізацію блогу прямо зараз, ніж намагатися через півроку зрозуміти, чому блог не індексуються в Google!
Категорія: Заробіток на блозі | Додав: ARNI (22.06.2014)
Переглядів: 448 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]